"/""" Caro's Kaartjes: Memory Keeping with Project Life by Stampin' Up! June blogshare - Hello lovely card collection

Pagina's

19 juni 2016

Memory Keeping with Project Life by Stampin' Up! June blogshare - Hello lovely card collection


Vandaag is er weer een nieuwe blogshare van het Memory Keeping with Project Life by Stampin' Up!© designteam. Deze keer laten we je graag zien wat wij met de Hello Lovely cardcollection 
en het bijbehorende accessoire pakketje hebben gemaakt. 

Onderaan deze post staan de linkjes naar mijn collega's van het Design Team, dus surf straks gezellig ook even bij ze langs voor nog meer Project Life ideetjes.

www.carooskaartjes.blogspot.com
*click on photo for enlargement / klik op de foto voor vergroting*
Voor deze Project Life layout heb ik gekozen voor recente foto's van een gezellige ochtend met een aantal teamgenootjes. Eveline, één van mijn teamgenootjes, is voor 3 jaar naar Amerika verhuisd en zij was weer eventjes terug in Nederland. Ik had Eveline al een jaar niet gezien, dus ik reisde af naar Etten-Leur voor een gezellig ochtend, wat al snel in de middag overging. Want er was genoeg bij te kletsen met iedereen en vooral met Eveline.

www.carooskaartjes.blogspot.com
*click on photo for enlargement / klik op de foto voor vergroting*

Wat een leuke kaartjes zitten er in de Hello Lovely kit! Voor mijn layout heb ik gekozen voor een soft look met zwart/wit en lichtblauw. Het grappige is, dat het patroontje van het 2e kaartje bovenaan ook in mijn sjaaltje zit. Waarschijnlijk zijn die plusjes hip. 

Ik vond de kaartjes leuk genoeg om er verder nog weinig aan toe te voegen. Op het genoemde kaartje heb ik nog een bannertje met de datum gemaakt,t met de nieuwe Stampin' Up! classic label pons. En op het blauw-wit gestipte kaartje heb ik een houten hartje uit het accessoire pakketje geplakt.

In het midden zie je een transparant kaartje. Dit is eigenlijk een groter kaartje, maar ik besloot het door midden te snijden, zodat ik er 2 kleinere kaartjes van heb. Hier heb ik wat sequins (die kleine blauw, oranje, zwarte dingetjes) uit het accessoire pakketjes bij gevoegd in het vakje van de page protector. Nu zul je zeggen, dan vallen ze er toch uit? Dat klopt, maar ik heb dit vakje dichte gemaakt met de fuse. Dit is een heel fijn apparaatje, waarmee je leuke dingen kunt doen in je Project Life pagina's. Zoek het maar eens op op youtube als je het nog niet kent. 

www.carooskaartjes.blogspot.com
*click on photo for enlargement / klik op de foto voor vergroting*

Ook het middelste kaartje van deze pagina heb ik door midden gesneden om er 2 kleinere kaartjes van te maken. Hierop heb ik een stukje washitape en wat stickertjes uit het accessoirepakketje geplakt.
En tot slot heb ik in het allerlaatste vakje van de pagina nog een kaartje met een stickertje en wat sequins toegevoegd. Zo komen de sequins ook op deze pagina nog even terug.

De Project Life accessoirepakketjes van Stampin' Up! vind ik echt geweldig! Je krijgt echt een boel leuke items voor een redelijke prijs. Nieuw is, dat er tegenwoordig ook een leuk klein stempelsetje is toegevoegd, speciaal ontworpen om met de kaartjes uit de collectie te matchen. 
Op deze pagina heb ik de tekstjes Life, Love, Happiness uit dit setje gestempeld.

Het was een SUper gezellige dag en zo kunnen we er nog even lekker van nagenieten.

Hop je nog even gezellig langs bij de andere leden van deze blogshare?
We vinden het ook leuk als je ons laat weten wat je van onze pagina's vindt.

Caroline van der Straaten - Nederland

Tot Stempels!

Photobucket

Ook Project Life producten by Stampin' Up!© zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.
Wil je een bestelling plaatsen dan kan dat! Stuur me jouw bestellijstje door via carooskaartjes@hotmail.nl en ik help je graag!

Hier is nog een overzichtje van de producten gebruikt in bovenstaande Project Life pagina:

Product List


1 opmerking:

Linda Dalke Stampin'Up Demonstrator in Australia zei

Love the way you put the sequins in the pocket... they look great! Lovely pages

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: