"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Picture Perfect - Romantische stijl

Pagina's

23 juni 2016

Stampin' Up! Picture Perfect - Romantische stijl

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi, 

Op deze benauwde zomerse dag laat ik je graag zien dat de Picture Perfect stempelset ook heel romantisch kan zijn.
Nu zijn rozen natuurlijk al snel romantisch, maar in deze roze combinatie komen ze mooi uit de verf vind ik. 
Door de 3 stappen stempeltechniek van deze set komt er een mooie diepte in de roos.

Om de rozen te laten schitteren heb ik de rest van de kaart eenvoudig gehouden.
En om het mezelf een beetje makkelijk te maken heb ik aan de rand een stukje washitape gebruikt.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik had nog een testroosje gestempeld. Zonde om weg te gooien!
En met 2 washitapejes en een tekstje heb je zo een snel en leuk zomaar kaartje.

Wat kun je toch mooie dingen maken met deze set.
We zien graag jouw creatie gemaakt met de Picture Perfect stempelset bij What will you stamp.
Je kunt nog tot a.s. zondag je creatie uploaden via www.whatwillyoustamp.blogspot.com.

Morgen is er weer een leuke bloghop met een hoop inspiratie uit de nieuwe Stampin' Up! catalogus 2016-2017. Kom je dan weer gezellig even langs?

Tot Stempels!

Photobucket

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.
Hieronder zie je een overzicht van deze Stampin' Up! producten.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan!
Klik op onderstaande afbeelding en bestel het direct bij Stampin' Up! in de webwinkel.
Je kunt jouw favoriete producten ook via mij wilt bestellen.

Stuur me dan een mailtje met jouw bestelwensen.
Ik help je graag! carooskaartjes@hotmail.nl

Product List

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: