"/""" Caro's Kaartjes: Hello Annual Catalogue Blog Hop 2016-2017 week 7 - notitieboekjes

Pagina's

15 juli 2016

Hello Annual Catalogue Blog Hop 2016-2017 week 7 - notitieboekjes


Welcome to the Hello Annual Catalogue 2016-2017 Blog Hop! 
You'll be hopping around some amazing Stampin' Up!® Independent Demonstrators blogs, each with an inspirational project, featuring new catalogue products.

Currently you are visiting Caro from The Netherlands. Hello there!
You can continue hopping by using the previous and next buttons 
at the end of this post. Now, let's scroll down to see what I've been making.

*** Welkom bij een nieuwe ronde van de 
Hello Annual Catalogue 2016-2017 Blog Hop!
Tijdens deze bloghop kom je langs een aantal geweldige Stampin' Up!® demonstrators en allemaal hebben zij een inspirerend project gemaakt met de nieuwste Stampin' Up!® producten.

Je bent nu op het blog van Caroline uit Nederland. Hoi!
Je kunt straks verder hoppen, door op de previous (vorige) en de next (volgende) knop te klikken aan het einde van deze blogpost.
Maar zal ik je eerst laten zien wat mijn project voor deze bloghop is?
Scroll maar snel iets naar beneden. 


www.carooskaartjes.blogspot.com

One way or the other I cannot seem to get enough of this Floral Boutique designer series paper. It's just so beautiful! I had some scrap pieces laying around, so I used this to dress up some notebooks. These notebooks are bought in a typical Dutch warehouse, called Hema. 

*** Op de 1 of ander manier kan ik maar geen genoeg krijgen van het Floral Boutique designpapier. Het is zoooo mooi! Ik had nog wat restjes liggen van de workshop die ik laatst had gedaan en hiermee heb ik wat notitieboekjes gezellig aangekleed. Deze notitieboekjes heb ik gekocht bij de Hema.

www.carooskaartjes.blogspot.com

The spiral binded book is very nice to use for all your instant ideas. Sometimes an idea pops into my head and I don't have time to make it immediately. Do you have this experience too? Now I save all these ideas in a notebook just like this. But actually I made this one especially for my new downline, so she can write down and save her ideas too.

*** Het grote spiraal notitieboekje is erg leuk om al je ideetjes in op te schrijven. Heb jij dat ook weleens, dat je ineens een leuk idee hebt, maar even geen tijd om het meteen uit te voeren? Ik bewaar nu al die ideetjes die in mijn hoofd schieten in een dergelijk schriftje. Maar dit boekje heb ik speciaal gemaakt voor mijn nieuwe downline, zodat zij ook haar ideetjes kan bewaren.

www.carooskaartjes.blogspot.com

The little noteblocs I transferred into a monogram notebook. It's so nice to make something a little more personal. These noteblocs are perfect for writing down your to do lists or grocerylists. This could also be a nice teachers gift!

*** Van de kleine boekjes heb ik monogramboekjes gemaakt. Ik vond het leuk om deze blokjes een beetje persoonlijker te maken. Ze zijn ideaal voor het maken van to-do of boodschappenlijstjes. Dit is trouwens ook een leuk juffencadeautje!

Thank you for visiting today. 
It's now time to hop on to the next beautiful creation that is waiting for you. So push the next button to go to one of my favorite Stampin' Up! demonstrators Australia, the lovely Teneale WilliamsThere's lots of inspiration to be found in this group  and you don't want to miss it!

*** Leuk dat je even langs kwam.
Het is nu tijd om weer verder te hoppen naar een volgende leuke creatie.
Dus druk op de next knop om door te gaan naar één van mijn favorite Stampin' Up! demonstratrices uit Australië, namelijk Teneale Williams.
Er is genoeg inspiratie te vinden in deze groep. 
Dat wil je toch niet missen?! 


Teneale Williams - Australia

Anja Luft - Germany

Participants of this Blog Hop are:
*** Deelnemers aan deze Blog Hop zijn:



Vergeet de bonus dagen niet! Je kunt nog tot eind juli een coupon voor €6 euro krijgen bij een bestelling van €60. Deze coupon kun je vanaf 2 augustus verzilveren! 
Dit weekend verzamel ik weer bestellingen voor de verzamelbestelling. 
Wil jij wat van je verlanglijstje afstrepen en meebestellen?  
Laat het me dan voor 16 juli a.s. 19.00 uur weten via carooskaartjes@hotmail.nl


Happy Stampin'!
Tot Stempsels!

Photobucket

Alle Stampin' Up! producten uit onderstaande lijst zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan!
Klik op onderstaande afbeelding en bestel direct in de Stampin' Up! webwinkel.
Je kunt jouw favoriete producten ook via mij bestellen.
Stuur me in dat geval een mailtje met jouw bestelwensen.
Ik help je graag!

BewarenBewaren Product Lijst

3 opmerkingen:

Lüftchen - Anja Luft zei

Hello Caroline,
your notebooks looks great! I love the DP. Thank you for sharing.

Krista zei

Leuk Caro ! Het papier is prachtig he ? x

Unknown zei

I love well dressed notebooks Caro and these are beautiful! Love them all! :-)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: