"/""" Caro's Kaartjes: Is it Christmas already? SNOW WAY!

Pagina's

21 juli 2016

Is it Christmas already? SNOW WAY!


www.carooskaartjes.blogspot.nl

De afgelopen 2 dagen hebben wij heerlijk van het 's zomerse weer genoten. De kinderen hebben vakantie. En terwijl onze oudste zoon hard aan het werk is bij een schilder, hebben Gio en ik heerlijk genoten aan het strand. Gio en zijn vriendjes hebben ook lolletjes gehad in het zwembad in de tuin. Het was puur genieten! En eigenlijk moet je met deze luchten nog helemaal niet aan kerst denken!
Maar met je kerstkaarten kun je niet vroeg genoeg beginnen, dus vandaag presenteer ik je graag de allereerste kerstkaart van dit jaar!

De Jar of Love bundle is veelzijdig te gebruiken en ik vind ' m super leuk voor schudkaarten.
Vandaar dat ik er deze keer weer een schudkaart van heb gemaakt.

Het mooie Irresistably Flower Designer Series Specialty paper lag nog op mijn bureau en dit paste eigenlijk ook wel bij het idee wat ik voor dit kaartje had. Ik heb getracht om dit papier deze keer een beetje ombre (van licht naar donkerder) te sponsen in de kleur Pool Party.

Deze keer heb ik de Jar of Love bundle gecombineerd met de stempelset Snow Place.

Met glimmer paper heb ik nog wat sterretjes geponsd om de shakercard mee te vullen.


Je kunt nog tot a.s. zondag meedoen met de uitdaging van What Will You Stamp. Deze keer staat de Jar of Love bundle centraal. Heb jij een leuke creatie gemaakt met deze bundle? Deel 'm dan met ons op www.whatwillyoustamp.blogspot.com

Hopelijk kon mijn kaartje je wat verkoeling bieden. Ik vond het in ieder geval heerlijk om in deze hitte even met iets kouders bezig te zijn. 

Fijne zomerdag gewenst!

Tot Stempels!


Photobucket
Alle Stampin' Up! producten uit onderstaande lijst zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. 

Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan!
Klik op onderstaande afbeelding en bestel direct in de Stampin' Up! webwinkel.

Je kunt jouw favoriete producten ook via mij bestellen.
Stuur me in dat geval een mailtje met jouw bestelwensen.

Ik help je graag!

 Product Lijst

1 opmerking:

Unknown zei

Hij is leuk geworden! xx

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: