"/""" Caro's Kaartjes: What will you stamp - Falling Flowers

Pagina's

4 juli 2016

What will you stamp - Falling Flowers



Hoi hoi,

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging bij What will you stamp!
Deze keer hebben we een lekker fleurige stempelset gekozen, waar ook mooie stansen bij verkrijgbaar zijn.


Ik had nog een aantal pakketjes over van de make and take die ik heb gedaan op de Art Specially Beurs. Zonde om zomaar weg te doen! Het leek me leuk om te laten zien dat je met een andere stempelset weer een heel andere kaart krijgt, ondanks dat je dezelfde kleurtjes en materialen gebruikt.

De gestanste mini treatbag heb ik bestempeld met Pool Party (blauwe) bloemetjes en de groene cirkel (pear pizzaz) aan de zijkant geplakt, zodat deze van het zakje afloopt als het ware.
De gele (daffodil delight) bloemetjes zijn eerst gestempeld en daarna met de bijpassende stansen uitgestanst.


Ook de labels heb ik met de lieve kleine bloemetjes bestempeld, maar nu in 2 kleuren.
Deze set is ook heel erg mooi te combineren met de teksten uit de Nederlandse stempelset 
Recht uit het Hart.

Een vrolijke combinatie die je voor diverse gelegenheden kunt gebruiken.

Op het blog van What Will You Stamp kun je zien wat de andere Design Team leden met deze set hebben gemaakt. Heb jij deze set ook? Doe dan gezellig mee met deze uitdaging en upload jouw creatie op www.whatwillyoustamp.blogspot.com

Ik wens jullie een zonnige maandag toe!

Tot Stempels!

Photobucket

Alle Stampin' Up! producten uit onderstaande lijst zijn 
verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan!
Klik op onderstaande afbeelding en bestel direct in de Stampin' Up! webwinkel.
Je kunt jouw favoriete producten ook via mij bestellen.
Stuur me in dat geval een mailtje met jouw bestelwensen.
Ik help je graag!

Gebruikte Producten:
BewarenBewaren
BewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: