"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Speciale Aanbiedingen

Pagina's

16 september 2016

Stampin' Up! Speciale Aanbiedingen



Hoi hoi,

De afgelopen week was het weer even iets stiller op mijn blog.
Op het werk was het wat drukker dan normaal en ook deze week weer ouder informatie avonden op school. Het gaat allemaal door, maar helaas zitten er maar 24 uur in een dag. Ken je dat?

Voor de nodige ontspanning ben ik gezellig naar de Ladies Night van de nieuwe Bridget Jones film 
geweest. Even wat anders dan knutselen. Ik ga wel vaker naar de bioscoop, maar was nog nooit naar een Ladies Night geweest.Een aanrader om eens te doen!
De film was trouwens ook een aanrader! Ik heb me krom gelachen samen met een aantal gezellige melige vriendinnen, die ook Stampin' Up! collega zijn.

Ik hoop dat het de komende week weer wat rustiger wordt en dat we weer een beetje zijn gewend aan het nieuwe ritme voor het aankomende jaar.

Vandaag wil ik jullie de nieuwe aanbiedingen van Stampin' Up! laten zien. Want deze zijn zeker leuk voor de mensen die houden van foto's en fotobewerking en mensen die graag willen beginnen aan het maken van een leuk fotoalbum of mini album.

GOOD VIBES PROJECT LIFE CARD COLLECTION
NU VAN €19,50 VOOR €16,50
GOOD VIBES PROJECT LIFE ACCESSORY KIT BY STAMPIN' UP!
NU VAN €22 VOOR€16,50

Als eerste zijn zowel de Good Vibes Project Life card collection als de Good Vibes Project Life accessory kit beide in de aanbieding!


Met deze producten heb ik laatst een leuk mini album gemaakt. De blogpost met meer foto's van dit album kun je {hier} vinden.

Maar er zijn nog meer leuke Project Life accessory kits in de aanbieding.
Wist je al dat deze kits tegenwoordig ook een leuk bijpassend stempelsetje bevatten?

Hier zijn de andere aanbiedingen nog even voor je uitgelicht:

 HELLO LOVELY PROJECT LIFE ACCESSORY KIT
NU VAN €22 VOOR€16,50


ALL YEAR LONG PROJECT LIFE ACCESSORY KIT
NU VAN €22 VOOR€16,50

LAYERIN OVAL FRAMELITES
NU VAN €42 VOOR €31,50

Deze aanbiedingen zijn slechts geldig tot 21 september a.s.!
Vanavond verzamel ik weer bestellingen voor de verzamelbestelling.
Wil je gebruik maken van deze aanbiedingen? Laat het me dan weten via carooskaartjes@hotmail.nl


En vergeet niet om even te snuffelen in de uitverkoop afdeling (Clearance Rack) in de Stampin' Up! webwinkel. Klik simpelweg op het plaatje om doorgeschakeld te worden.
Deze producten kun je ook via mij bestellen door ze door te mailen. Ik help je graag.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend.

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: