"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Delightful Daisy

Pagina's

9 juni 2017

Stampin' Up! Delightful Daisy


Info over Stampin' Up! producten of bestellen; carooskaartjes@hotmail.nl

Van de week was ik heerlijk met de Delightful Daisy stempel aan het stempelen. Toen ik deze stempel een paar keer op mijn kladblaadje afstempelde, kwam ik erachter dat dit eigenlijk wel een heel erg leuk effect had. Ik kon het toen niet laten om dit meteen op een kaartje uit te proberen. En voilà!

In dit filmpje laat ik je zien hoe ik deze kaart precies heb gemaakt.
Heel veel kijkplezier!


Ik wens je alvast een fijn weekend toe.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up! producten om bovenstaande kaarten mee te maken:

Heb je interesse in één van deze producten? 
Klik dan op het plaatje en vindt meer informatie in de Stampin' Up! webwinkel.
Mocht je een product willen bestellen, dan kan dat via de webwinkel (betaling kan met credit card)

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: