"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Coffee Break

Pagina's

6 augustus 2017

Scrap Sunday - Coffee Break


Welkom bij een nieuwe aflevering van Scrap Sunday! 

Voor vandaag heb ik een project in de aanbieding, dat ik al iets eerder heb gemaakt voor de Happy Mail Swap van Juli. Op de Facebookgroep van Online Stampin' Party kun je eens per 2 maanden mee doen met deze leuke één op één swap. Als je je opgeeft krijg je een patroontje opgestuurd en hiermee maak je een leuke creatie. Deze stuur je naar jouw swapmaatje, die op haar beurt weer een creatie voor jou maakt. Zo kun je elkaar inspireren en daarbij ontvang je leuke post!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor de Happy Mail Swap van juli ben ik aan de slag gegaan met de Coffee Break Bundle.
Ondanks dat ik geen koffie drink, vind ik dit toch een super leuke bundle! Met de bijbehorende stansen kun je de koffiebekertjes uit het design papier uitstansen. Helemaal handig!

www.carooskaartjes.blogspots.com

Deze keer mochten we een leuk smal mapje maken en als je het open doet komt er een leuk klein tekstje uit. Het was super leuk om deze swap te maken en ik hoop dat mijn swapmaatje 'm leuk vond.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik kon het niet laten om nog een zakje koffie toe te voegen aan de achterkant.
Dus ik heb er nog een extra vakje opgemaakt met een stukje design papier, zodat ik het zakje koffie erin kon doen.

Lijkt het jou ook leuk om eens mee te doen met de Happy Mail Swap? Wordt dan lid van de Online Stampin' Party Facebookgroep, zodat je de volgende niet mist.

Laat je ook inspireren door mijn leuke Scrap Sunday collega's en hop even bij de langs:





  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Nina Janssen
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Ilse van Vliet
  • Diana Besemer – Van Der Vlies
  • Ine Van Den Eijnden
  • Leoni Geertsema
  • Daniëlle Bras
  • Veronique Muller
  • Caroline van der Straaten | Dit ben ik 



  • Tot Stempels!



    Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande kaart:

    Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

    Geen opmerkingen:

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: