"/""" Caro's Kaartjes: Secret Valentine

Pagina's

14 februari 2018

Secret Valentine


Hallo allemaal,

Fijne Valentijnsdag!

Deze dag kunnen wij, als team de Creatieve Harten, natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan.

Speciaal voor deze dag hebben wij een Secret Valentine swap gedaan, voor degene die mee wilden doen.

Het was de bedoeling, dat je per persoon één kaartje zou maken en deze op zou sturen naar jouw Secret Valentine. Wie jouw Secret Valentine was kreeg je per mail doorgestuurd, nadat je je had opgegeven.

Natuurlijk is het wel zo leuk om de ontvanger te laten raden wie haar Secret Valentine is, dus we hebben onze naam niet in de kaart gezet. Een hint geven mocht uiteraard wel. Mijn hint was, hartjes. Een verwijzing naar het team, de Creatieve Harten. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

De hint heb ik ook verwerkt in mijn creatie, want ik ben lekker los gegaan met allemaal hartjes.

Ik heb de hartjes gestanst uit de Lots to Love box framelits stansen.
Hiervoor heb ik dik wit karton gebruikt en copper foil karton.
Dit copper foil karton past namelijk geweldig mooi bij het SUper gave nieuwe design papier van Stampin' Up!, wat vanaf 16 februari a.s. als Sale A Bration product verkrijgbaar is.
Je kunt dit papier gratis uitkiezen bij een bestelling van minimaal €60.


In dit mooie papierpakket zit stevig design papier met mooie folie prints in zilver, goud en koperkleurig of rosé goud, net hoe je het noemen wilt.

De prints zijn enkelzijdig, de achterkant is gewoon wit.
Jammer genoeg zie je op het plaatje niet zo goed hoe mooi dit papier echt is! 

In het pakket zitten 12 vellen in 4 verschillende designs. Van elk design 3 dezelfde vellen.

Dit papier is heel erg geschikt voor mensen die houden van het maken van doosjes en andere verpakkingen. 

Tot en met 31 maart a.s. is dit prachtige design papier GRATIS te verkrijgen bij een Stampin' Up! bestelling van €60.

Je kunt waarschijnlijk wel merken, dat ik erg enthousiast ben over dit papier.
Ik kan ook niet wachten om er nog meer mee te maken. De ideetjes borrelen...
Maar goed even terug naar mijn kaart. 

Ik heb bij mijn kaartje een envelopje gemaakt met de Lots to Love box framelits stans.
Dit heb ik leuk aangekleed met het Springtime Foils Specialty Designers Series Paper.
Op de envelop heb ik een rondje geplakt, wat ik heb gestanst met de Stitched Shapes framelits. 
In het midden van het rondje heb ik hetzelfde hartje uitgestanst als ik op de kaart heb gebruikt, zodat het één geheel wordt. Dit stansen kon mooi in één keer, dat scheelde weer een keertje draaien. 

Daarbij heb ik het koperen hartje mooi op mijn kaartje kunnen gebruiken.
De hartjes op mijn kaartje heb ik met dimensionals opgeplakt, zodat ze wat omhoog komen.
Dit geeft een leuk effect vind ik.

Ik heb deze keer eens geen tekst toegevoegd, want de hartjes spreken eigenlijk al wel voor zich.

Nu is het natuurlijk Valentijnsdag, maar zo'n kaartje met hartjes kun je eigenlijk altijd sturen als je iemand wilt verrassen met iets liefs vind ik. En wanneer je de tekst Van harte zou toevoegen, kun je het zelfs als verjaardagskaartje gebruiken.

Nee, hartjes zijn echt niet alleen voor Valentijnsdag! Ze kunnen wat mij betreft altijd.

Nu maar hopen, dat mijn Secret Valentijn blij is met deze Valentijnspost.
Ik ben erg benieuwd welke Secret Valentijn mij een kaart mag sturen. Spannend!
Ik laat het je nog weten...

Nog een hele fijne Valentijnsdag gewenst.

Tot Stempels!


Voor bovenstaande creatie heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:




Wil je Stampin' Up!® producten bestellen, dan kan dat!
Stuur gerust een mailtje naar: carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: