"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Remarkable You layout

Pagina's

18 maart 2018

Scrap Sunday - Remarkable You layout



Hoi hoi,

Hier is weer een teken van leven. Hebben jullie me gemist? 

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met een fiks griepvirus. Het was een hardnekkig virus, wat mij veel te lang duurde, maar ja je hebt het niet voor het zeggen hè?! Je krijgt het gratis en je moet het er vervolgens maar mee doen.

Op het moment ben ik nog met het staartje bezig, maar het gekriebel om te freubelen komt gelukkig langzaam weer terug.

Omdat ik nog niet helemaal fit ben, ben ik begonnen met het kleuren van bloemen. Gewoon even lekker kleuren en mijn gedachten verzetten. Ik had nog geen idee wat ik ermee zou gaan doen, maar onder het kleuren kwamen de ideetjes vanzelf. 

Meer leuks volgt van de week, want ik ben begonnen met een aantal kaartjes, maar toen opeens vond ik een foto. Deze foto lag al klaar, omdat ik hier een scrapidee mee had. Maar soms gaan die dingen opeens toch anders, als je het even laat liggen. Er schoot namelijk een heel ander idee in mijn hoofd en hierdoor ben ik met mijn gekleurde bloemen en die foto aan de slag gegaan. En zo was de foto ineens omgetoverd tot een leuke scraplayout!

Persoonlijk vind ik het geweldig leuk om alle bijzondere momenten op een speciale manier vast te leggen. Dit was ook zo'n moment. Een mooie ontmoeting met Stampin' Up! vriendin Jackie Bultje uit Canada, tijdens onze reis naar een evenement van Stampin' Up! in Orlando in 2015. Een fijne herinnering!

Deze gaat mijn scrapbook in voor bijzondere Stampin' Up! momenten.


Het toeval wil dat deze layout ook precies past bij de challenge van het TGIF (thank god it's Friday) challenge blog. De kleur van mijn gekleurde bloemen komt mooi uit bij de foto van de layout, maar ook bij de foto van deze challenge. Leuk, leuk, leuk, kan ik weer eens gezellig mee doen! 
En ik denk dat ik mijn creatie van morgen ook mee kan laten doen... Doe jij ook gezellig mee? 
Klik op het plaatje om naar de blogpost van deze challenge door te schakelen. 

Voor meer leuke inspiratie voor scrap layouts of het verwerken van scraps (restjes) kun je terecht bij mijn Scrap Sunday vriendinnen:

  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller


  • Tot Stempels!



    Voor bovenstaande layout heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:

    Circle Tab Punch
    [143754]
    € 22,00
    Stampin' Trimmer
    [129722]
    € 36,00
    Aqua Painters
    [103954]
    € 21,00


    Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

    Wil je een bestelling plaatsen?
    Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
    Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
    Betaling mogelijk met creditcard  
    Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

    OF

    Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
    dan maak ik het graag voor je in orde.

    Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
    om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
    Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

    Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
    Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
    Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.


    Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €60 
    één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




    Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €120
    één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




    5 opmerkingen:

    Leoni BG zei

    En of we je gemist hebben! Ik zeker. Wat een leuke layout Caro. Lekker kleuren, altijd fijn om rustig te beginnen.

    Miriam zei

    Fijn dat je weer opgeknapt bent, Caro!
    Je creativiteit heeft niet onder je griepje geleden: je lay-out is echt hartstikke leuk!

    Monique zei

    Wat een geweldige layout, mooi gekleurd zeg!

    Elizabeth Price zei

    What a great layout you have made. Your combination of stamp sets and DSP are perfect. A big thanks for joining us at TGIF and our inspiration challenge. Smiles, Elizabeth

    Card Bomb zei

    This is so gorgeous Caro! Your scrapbook pages always amaze me. Thanks for playing with us this week at TGIF Challenges!
    -Maria

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: